Popular Posts

Monday 18 April 2011

tentang aku dan kamu

urmmmmm...br first time wrote this blog....cm x xde ape nak tulis kn...ape pon salam perknlan pd y sudi bc blog ni.nak crta ttg sy pon x bnyak...mgkin lme2 t ad idea...tbuka ye ht nak wat blog ni saje suke2..sbnarye.xde agnda lain pon.sy jni sowg y simple...dlm hdp sy ni dh mcm2 dugaan y sy tmpoh...alhamdulilah sktkat ni sume mlsh msh leh cover....sbnar ye aku dgn tunang br je bebaik...ad prob skit.biasa lah alangkn lidah lg terggt ni kn pulak br tunang..ewah...cm lagu P.Ramlee lak...peminat sbnrye....(eh crta lain lak...k Cntinue ttg aku ni)...tunang aku ckp...kami ni ibarat bcinta kmbali...cm lagu slam y selalu tunang aku karok tiap kali kuar...Kembali Terjalin...ape pon aku rasa bhgia...x sume ape y kita nk akn dpt.jji trma diri ye seadanya,,,insyAllah pasti bhgia...klu xde pe2 hlagan dalm tahun ni juga kami nikah.tu lah y tunang aku x sabr2.ddk bujang bkn best.mgkin pglman telah ajr die matang..pe pun aku sntiasa sokong die dr belakang.alamk my bos coming...continue nnt lah ea..

No comments:

Post a Comment